Fx15

 
Fx15 Manset 1Fx15 Manset 2Fx15 Manset 3Fx15 Manset 4Fx15 Manset 5Fx15 Manset 6Fx15 Manset 7
 
 
 

Sahte ve Orjinal Fx15 Nasıl Anlaşılır?

Sürekli yorumlara kullanıcılarımızın sorduğu soruya net bir şekilde cevap getirmek istedik. Piyasada eczanelere kadar bir çok yerde sahtesi satılan bu ürünün orjinal olup olmadığını bizzat kendiniz test etmeniz gerekmektedir. Bu konuda sizlere orjinal fx15‘i resimli olarak anlatmaktayız.

Lütfen dikkat! sağlığınız için lütfen orjinal fx15‘i tercih ediniz, ürünün sahtesi kullandığınız takdirde ciddi rahatsızlıklara yol açabilir!

orjinal-fx15

Fx15’in yararları: FX15 de bulunan maddelerden dolayı fx15 sizi daha zihinde tutar ve hastalıklardan korur, Fx15 sayesinde yağ yakarak kilolarınızdan hızlı bir şekilde kurtulabilirsiniz. Vücutta depolanan fazla yağları, enerji kaybı yaşamadan ve bağışıklık sisteminize zarar vermeden çok kolay kilo vermenize yaramaktadır. İçeriğinde bulunan lotus yaprağı sayesinde ise tansiyonuzu denğelemenize yardımcı olmaktadır.

 

Etiketler: , , , 06 Mart 2013 / Fx15 hakkında

331 Yorum - Sahte ve Orjinal Fx15 Nasıl Anlaşılır?

  1. Derya / 07 Nisan 2015

    Resmi satış sitesi yazan bi siteden aldım ürünü.

    • admin / 07 Nisan 2015

      Resmi satış sitesi olarak belirtilen sitelerin hepsi ne yazık ki resmi satış siteleri olmamakta. Yani bir çok sahteci insanlar bulunmaktadır. Ama yukarıda ki resimlere birebir uyuyorsa ürününüz tedirgin olmanıza gerek yok düzenli bir biçimde kullanmaya devam ediniz.

  2. Derya / 06 Nisan 2015

    Bu ürünü bugün kullanmaya başladım ama hiç tokluk hissi vermedi. Görüntüsü sizin paylastiginiz fotoğrafın aynısı. Neden böyle oldu acaba?

    • admin / 07 Nisan 2015

      Merhaba, siz henüz 1 kapsül olarak kullandınız sanıyorum. Lütfen sabırla 1 hafta devam ediniz. Ürünü bu arada nerden aldınız?

  3. sinem / 05 Nisan 2015

    bugün kullandım ama her hangi bir ağrı hissetmedim şükür kalp Ağrısı mide ağrısı hissediyodum bugün baya su içtim ağrım olmadı ağız kuruluğu oldu sadece birazda halsizlik

    • admin / 05 Nisan 2015

      İlk 1 hafta 10 günlük sürede ürün yan etki gösterebilir. Buda kullanım talimatına tam anlamıyla uyulmadığından kaynaklanır. Halsizlik şikayetinizde ileri ki günlerde geçecektir.

  4. sinem / 04 Nisan 2015

    merhaba admin f×15 kullandım fakat vucudumda tuhaf bi ağrı yaptı su içmiyorum ondanmı kaynaklanıyo çok su içsem toplarmı acaba bilmiyorum

    • admin / 05 Nisan 2015

      Merhaba, vücudunuzda ki tuhaf ağrıyı tam olarak anlamadım. Hangi bölgede acaba? Büyük bir ihtimal su tüketmediğinizden kaynaklanıyordur.

  5. naime / 19 Mart 2015

    Bende kullanmak istiyorum ama troid hapi kullaniyorum aktardan aldim hic bir sorun olmaz dedi siz ne derdiniz

    • admin / 19 Mart 2015

      Merhaba, yanlış bir bilgi vermiş. Tiroit ilacı ile arasında en az 8 saat bırakmalısınız. Sabahları tiroit ilacı kullanıyorsanız tercih yapmanız gerekir.

  6. havva / 19 Mart 2015

    Ayrıca sitede neden online ödeme yok…
    Bence bunu goz ardı etmemelisiniz

    • admin / 19 Mart 2015

      Sitemize online ödemeyi müşteri güvenliği için eklememekteyiz. Çünkü daha önce kendini bilmez bazı kişiler online ödemeli kredi kartlarında sahteciliğe girdiği için biz sitemize müşteri güvenliği için eklememeyi tercih ediyoruz.

  7. havva / 19 Mart 2015

    Ben 6 sene önce bi siteden sipariş ettim çok memnun kalmistim çok hızlı kilo verdirmisti onun dışı iki renktir yeşilli ve bordoluydu halin dışı yani. En sevdiğim yemekleri görünce modem bulaniyodu yani ama insan guvenemiyo çünkü bir çok site var size guvenebilir miyiz ?

    • admin / 19 Mart 2015

      Merhaba, daha önce kullandığınız fx15 ürünü olduğuna pek emin değilim. Fx15 hiç bir zaman yeşil renk olmadı. Güven konusu ürünü alıp elinize geçtiğinde kontrol ederek orjinalliğine kanaat getirdiğinizde zaten oluşacaktır.

  8. tuğba / 17 Mart 2015

    merhaba daha önce kullandım faydasını gördüm anck yasaklandığı için artık eczanelerde satılmıyor. o kadar çok fx15 satış sitesi var ki nasıl güvenicez?

    • admin / 18 Mart 2015

      Sipariş hattında ki kişiye ve samimiyetine güvenmeniz gerekir. 2. olarak ürün elinize geçtiğinde direk orjinal resimler ve içeriği ile karşılaştırarak orjinalliğine dair bilgi alabilirsiniz.

  9. efsan / 15 Mart 2015

    ben 24 yaşındayım daha önce hiç kullanmadım bu ürünü yorumlarıda okudum fakat aklıma birşey takıldı new fx15 mi kabızlık yapıyor fx15 mi.ben zaten bağırsak rahatsızlıgı yaşıyorum ciddi derecede sonra sıkıntı olmasın.fx15 kullanıp ölen ilk kişi ben olmak istemiyorum 🙂

    • admin / 16 Mart 2015

      Merhaba, aslında kabızlık problemi ürünü kullanırken vücutta ki yağları yakarken ve kişiye göre ter atarken vücudun istediği sıvıyı vücuda geri vermediğinizden kaynaklanmaktadır. Ürünü kullanırken bol su tüketen kişilerde pek fazla kabızlık sorunu görülmemektedir. Sadece bu ürünler değil genel olarak tüm zayıflama hapları kabızlık veya içeriğine göre ishal sorunu yaratabilir. İlk kez başlayan ve bağırsak sorunu olan birine önerim şu olur; 1 kutuyu günde 1 adet olarak düzenli ve bol su ile kullanabilirsiniz. Bu esnada bitki çayları ve bitki kürleri tüketebilirsiniz. Kabızlık probleminin önüne geçebilir.

  10. Almina / 07 Mart 2015

    Iyi gunler ben 2011 senesinde maurers kullanmistim baya da kilo verdirmisti fakat artik bulamiyorum ve normal fx 15 almak istiyorum. Ürün hakkında bilgi verebilir misiniz? Urun orjinal mi?Maurers gibi istah kesici tok tutucu susatici bir etkisi var mi? Bir de artik dikkat eksikliği ilaci kullanmaya basladim bu ilacla birlikte fx 15 kullanimi zarati olur mu? Bilgi verirseniz sevinirim

    • admin / 08 Mart 2015

      Merhabalar, ürünün orjinallik garantisini vermekteyiz. Aksi durumda iade edebilirsiniz. Ürün tok tutucu etkiye sahiptir. O ilac ile bir arada kullanmamalısınız. Arasında en az 8 saat bırakmalısınız ve bu durumu doktorunuza danışmanız daha sağlıklı olacaktır.

  11. sinem / 04 Mart 2015

    Merhaba admin yine ben feramat kullanımına bir neden den dolayı birazcık ara vermek zorunda kaldım bu arada kullansam zararı olurmu tekrar başlayınca bırakıcam ve 4 ay kullnmam gerekn ilacı bir ay kllndm acaba tekrar çarpıntım olurmu 73 kilodan 74 e çıkmışım yani 1 ayda bir kilo aldım tekrar kullanmak istiyorum ve aldığım f×15 olduğu gibi duruyo bir ay önce almıştım kansızlık tan dolayı kullanamadım yeni mi almm gerek yoksa eski tabletleri kllnsam olurmu tarihi geçme falan olayı varmı bir bilgim yok kutuyu da attım acil cevap verebilirseniz çok sevinirim teşekkür ederim

    • admin / 08 Mart 2015

      Merhaba, elinizde ki üründen devam edebilirsiniz. En eski ürünler 2016 yılına kadar kullanımı geçerlidir. Bu ay itibari ile yeni sezon ürünlerimiz 2017 yılına kadar geçerlidir. Gönül rahatlığı ile devam edebilirsiniz. Çarpıntı konusuna gelirsek kan bu tür yan etkisi olursa günde 1 defa sadece sabah kahvaltısında 1 hafta boyunca alınız ve 1 haftadan sonra sabah 1 aksam 1 olarak devam ediniz.

  12. sema / 02 Mart 2015

    İi günler ben 5 yil once kullandim diyet ve sporla 20 verdim simdi almak istiyorum ama korkuyorum bi sağlik sorunu olur mu diye suan hic bi saglik sorunum yok

    • admin / 03 Mart 2015

      Merhabalar 5 yıl öncede aynı şekilde başladığınıza eminim yani sağlık sorunu oluşturur mu diye? şuanda sağlıklısınız ve bir problemde teşkil etmemiş. Bitkisel içerikli besin takviyesi. Ağrıkesici kadar zararlı olamaz.

  13. Saglik bakanligi onayi bandrolu falan herseyi warmu

    • admin / 26 Şubat 2015

      Yani böyle bir bandrol hiç bir üründe mevcut değildir. Sadece üretici firmanın amblemi ve ithalatçı firmaların bandrolü yer alır zayıflama ürünlerinde. Ama tüm tarım ve köy işleri bakanlığından onayı ve tarihi kutu üzerinde yazı şeklinde yer almaktadır zayıflama ürünlerinde ve bitkisel besin takviyelerinde.

  14. cigdem / 06 Şubat 2015

    Merhaba evet yani 24 adet kapsül içmiş oldum ama günde 1 defa aldım onun için kilo veremiyor olabilirmiyim ürünü aktaran aldım 2 kiloda kaldım başka veremiyorum

    • admin / 06 Şubat 2015

      Merhaba, ürününüz resimde ki ürün ile birebir aynı ise, bu ürünü sadece 1 hafta bünyeniz yan etkilerine alışması için sadece günde 1 kapsül kullanmalıydınız ve sonrasında sabah 1 akşam 1 olarak devam etmeliydiniz. Ürünü yanlış kullanmışsınız bu nedenden dolayı kilo verememiş olabilirsiniz. Bazı kişilerde ürün sadece 1 kapsül olarak etki etmemektedir. Düzensiz kullanımın sonuçları tokluk hissini ortadan kaldırır ve buda doğrudan kilo vermenize zıt sonuç oluşturur.

  15. Gülşah / 30 Ocak 2015

    Bende istiyorum nasıl satın alicam acaba?

    • admin / 02 Şubat 2015

      Üst kısımda ki Sipariş menüsünden bize siparişinizi iletebilirsiniz.

  16. özlem / 30 Ocak 2015

    merhaba bır aktardan yaklasık 6 ay once aldım ama pek guvenemeyıp hıc kullanmadım resımlerıne baktıgımda benım aldıgımla aynı rengı paketı herseyı kapsulu acıp baktım tadı acı ılac tadı gıbı ama hala endıselerım var orjınalmı acaba cevaplarsanız sevınırım eger orjınalse kullanıp daha sıparıs verıcem kılom cok fazla

    • admin / 02 Şubat 2015

      Merhaba, Ürününüz orjinal gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.

  17. Zafer / 28 Ocak 2015

    Admin ; açıklamalar güzel cezbedici her bir arkadaş kime guvenebiliriz diye soruyor aynısını bende soruyorum orijinal olan bordo renkli ise irtibata gecebilecegimiz ve guvenebilecegimiz şirket ve numara gönderin arayalım..

    • admin / 02 Şubat 2015

      Zafer bey merhaba, telefonlarımız sitemizde yer almaktadır. Mesai saatleri içerisinde ulaşabilirsiniz. Ürünlerimiz bordo ve orjinal ürünlerdir. Bunun ıspatını ise ürün kapıda elinize geçtiğinde kontrol ederek, orjinal üründen farklı bir görüntü ile karşılaştığınızda geri iade hakkınız mevcuttur.

  18. cigdem / 28 Ocak 2015

    Merhaba ben suan 2 tablet kullandım sadece 2 kilo verebildim normalmi acaba 1 ayı geçti kullanali çok ağız kuruluğu yapmio çok asırida tok tutmuyo fakat yan etkisi yok hala orjinal olup olmadığı kafama takılıyor yardimci olursaniz sevinirim

    • admin / 02 Şubat 2015

      Merhaba, 2 tabletten kastınız 2 destesimi oluyor? Eğer bu şekilde kullandıysanız ve 1 ayı doldurduysanız ürünü düzenli kullanmamışsınız demektir. Orjinal olmayan üründe en ufak ağız kuruluğu hissetmezsiniz ve kilo verdirmez. Ürünü nerden aldınız?

  19. sinem / 25 Ocak 2015

    teşekkür ederim verdiğiniz cevap çok açıklayıcı olmuş hala 73 kilodayım aslında korkuyorum tekrardan kilo alırmıyım diye çünkü bir anda braktım ve kansızlık ilaçları genelde kilo aldırır derler fakat 10 gündür kullanıyorum kilom aynı kansızlık oranım normal değerlere geldiğinde burdan sipariş verip tekrardan alıcam teşekkür ederim tekrardan..

  20. derya / 23 Ocak 2015

    merhabalar,
    daha önce size yazmıştım fakat sizden yanıt gelmedi.ben daha önce 2013 de fx15 new ile 2 ayda 8 kilo vermiştim fakat daha sonra aldıklarımın tamamı sanırım sahteydi 2014 kullandım hiçbir etkisini göremedim çünkü,şuan orjinalini alıp kullanmak istiyorum fakat güvenemiyorum yine sahte çıkarsa diye bu konuda acill yardımlarınızı bekliyorum.

    • admin / 02 Şubat 2015

      Merhaba, ürünün orjinalliğini garanti etmekteyiz. Fx15 eski ürünleri biliyorsanız ürün elinize geçtiğinde orjinalliğini kontrol edip tereddüt yaşadığınızda geri iade edebilirsiniz.

  21. deniz turan / 20 Ocak 2015

    Merhaba ben 5 sene once bi aktradan almistim cok memnun kaldim. Faha sonra bir kac sene sonra internetten istedim hic bir etkisi olmadi. Bunun kesin zayiflatti hakkinda garanti vermrniz mumkunmu?

    • admin / 25 Ocak 2015

      Merhaba, bu tür besin takviyelerinin %100 zayıflatır diye kimse garanti veremez. Bizim garantimiz ürünün orjinalliği hakkındadır. Yani kilo vermenize etken rahatsızlığı olan birine bu ürün zayıflatır diyemeyiz. Ama herhangi bir rahatsızlığınız yok ise bu ürünün etkisini görmeniz içinde bir problem yoktur.

  22. sinem / 18 Ocak 2015

    admin benim 1 hafta önce çok aşırı çarpıntım oldu hastanelik oldum acile gittim iç hastalıklarına gönderdiler kansızlığım varmış çok düşük şu an feramat kullanıyorum ara verdim 4 kutu kullanıcam kullanmam yasakmı acaba bilmiyorum zararı olurmu kansızlığıma veya kllndığm ilaçla çünkü feramatıda sabh aç karnına alıyorum

    • admin / 25 Ocak 2015

      Ne yazık ki fx15’e ara vermelisiniz. Kansızlık veya benzer rahatsızlıklar bu ürünü kullandığınız dönemler kansızlığınız nedeni ile çarpıntınız artar ve bu sizi rahatsız eder. Fx15 ile herhangi bir farklı ilac veya hap kullanmamalısınız.

  23. Elif / 13 Ocak 2015

    mrb admin ben sizden daha önce aldim çokta memnun kaldım. beni ilayda hanim diye bi byn aradı fx15 indirimde olduğunu söyledi..doğruluk payı ne kdr oldugunu Merak ediyorum.lutfen beni acil bilgilendirirmisiniz

    • admin / 13 Ocak 2015

      Merhaba Elif hanım, bizde İlayda hanım diye birisi çalışmıyor. Ayrıca biz müşterilerimizi aramıyoruz sadece sipariş verdiğinizde adres teyidi için aranırsınız. Yani normal şartlarda kampanya için aramıyoruz ki zaten bunada vakit kalmıyor. Bu tür telefonlara inanmayınız lütfen. Bizimle uzaktan yakından ilgileri yoktur.

  24. Hilal / 10 Ocak 2015

    Merhaba. Bende fx15 kullanmak istiyorum fakat tereddutlerim var 1.68 boyunda 64 kiloyum. Urun sparis verdikten kac gun sonra elimde olur. Bu siteden siparis etmeyi dusunuyorum. Kesin orjinalmidir ve kilo kaybi olduktan sonra geri alirmiyim

    • admin / 10 Ocak 2015

      Merhaba, ürünü mesai saatleri içerisinde sipariş verdikten en geç 2 gün sonra elinizde olur. Ürün %100 orjinaldir ki zaten ürün elinize geçip kullanmaya başladığınız ilk günden itibaren bunu göreceksiniz. Ürünü bıraktıktan sonra haliyle iştah düzeyi normale döner bu dönemler içerisinde kilo almanız normalleşir fakat, kilo verdikten sonra tekrar ara ara ürünü kullanarak kilo dengeleyen bir çok kullanıcılarımız mevcut. veya ürünü bitirdikten sonra diyet tarzında kendinize menüler hazırlayarak kilonuzu koruyabilirsiniz.

  25. cigdem / 07 Ocak 2015

    Ben dün aldım 1 kutu aktaran aldım içinden prespektusu çıkmadı fakat ağız kuruluğu yapıo kapsul rengi kırmızı ile bordo arası bi renk içindeki doz gri acaba orjinalmi birde New değil normal fx15 cvp yazarsaniz sevinirim

    • admin / 09 Ocak 2015

      Birebir resimde ki kapsül rengini ve içinde ki tozu uygunsa ürününüz orjinaldir. Zaten sahte ürünler ağır kuruluğu yapmamaktadır. Bu sezon ki ürünler içerisinde prospektüs yer almıyor.

      • EDA / 16 Ocak 2015

        neden prospektüs yok içerisinde. bence bu yasal değil. Belki içerisinde bana dokunan madde var?

        • admin / 25 Ocak 2015

          Detaylı bir şekilde açıklamam gerekirse, ürün son yıllarda hazır kutulu halde giriş yapmamaktadır. Bu nedenle prospektüslü giriş yapmamış olup, prospektüs denilen kağıt zaten Türkiyede basılabilen ve çogaltılıp kolayca kutu içerisine koyulacak birşeydir. Önemli olan ürün içeriğidir. Ürünün prospektüsü kutusudur ve tüm bilgiler orada yer almaktadır.

  26. Ozlem / 07 Ocak 2015

    merhaba ben trioid hasimato hastasi ilac kullaniyorum bu ilacin bir zarari olurmu

    • admin / 09 Ocak 2015

      Maalesef zararı olabilir. Bu durumu isterseniz doktorunuza danışınız.

  27. sinem / 05 Ocak 2015

    Merhaba ben ben günde bir adet içerek 2 hafta da 4 kilo verdim herşeyi aynı kapsülü bu renkte fakat içindeki tozu gri anlayamadım sahtemi bilmiyorum kafam çok karıştı sahte olsa kilo nasıl verdim onuda pek anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim.

    • admin / 05 Ocak 2015

      Merhaba, gri derken resimde kinden farkı nedir tam olarak? Sahte olsa dediğiniz gibi kilo vermeniz çok güç.

      • sinem / 05 Ocak 2015

        ben kapsülü açtım gri toz gibi ama içinde siyah benek benek şeylerde çıktı acaba resimden dolayımı sarı kapsülün içi ağız kuruluğu yapıyo ayrıca baş dönmesi mide bulantısı iştah kesmede yapıyo o yüzden günde bir adet alıyorum çok sarsmaması için beni buna rağmen 77 kilodan 73 e düştüm ama şu an biraz kafam karıştı kullanamıyorum

        • admin / 05 Ocak 2015

          İnanın bende ilk defa bu tarz bi toz duydum siyah benek benek çıkanlara anlam veremedim. Ürünün orjinali resimdeki gibidir. Siz ürünü nereden almıştınız?

          • sinem / 06 Ocak 2015

            arkadaşım kullanıyordu baya kilo verince bende aldım aktar gibi ama yıllardır alışveriş yaptığım bir yer fotoğraf gönderme şansım yok olsa atmak isterdim bugün tekrardan kullandım bir hafta ara verdim korktum verdiğim kiloyu tekrar fazlası ile alıcam diye istediğim kiloya ulaştıktan sonra yani 66,67 olmak istiyorum zaten kemiklerim iri olduğu için çok fazla kilo veremiyorum boyumda baya uzun çok zayıf olmak istemiyorum inşallah devam ettiğime değer sahte olmadığını umuyorum gidip sorsam mı acaba ne yapayım kafamda çok karışık

          • Oznur / 01 Temmuz 2016

            Bende bugün kullanmaya başladım içini acip baktım açık gri ve sanki dediğiniz gibi 2 renk acaba sahtemi korktum şimdi valla

    • aslı / 06 Ocak 2015

      sinem hanım ben de yeni aldım ama bu siteden değil,bugün elime ulaştı daha önce de kullandım acaip agız kurulugu yapıyordu,tok tutuyordu bugün elime geçen ürün bu hissi vermedi ve ilaçın içi gri renk .Yüzümde kızarma ve kaşınma başladı acaba ilaçın etkisi mi devam etmelimiyim bilemedim …

      • sinem / 06 Ocak 2015

        aslı hanım bende her hangi bir cilt etkisi olmadı hatta bazı yönlerden rahatlattı beni bir tek bazen aşırı ağız kuruluğu ve içtiğim zaman ani kalkmalarda baş dönmesi yapıyo bazen gün içinde mide bulantısı oluyo sahtesi olmadığı taktirde gerçekten kilo verdirdiğine inanıyorum ki ben verdim

  28. melid / 02 Ocak 2015

    Ya bisi dicem bn f15 kuklandim baska siteden aldim once bordo rengiydi snra bana acik bordo yolladikar etki etmedi sizin urun nasil peki.acik bordo olmaz deil mi sordugumda diger sayfa yetkiliisine sahte urunler piyasaya sunuyolar o yuzden artik orjinali rengi acik olandir dedin.hangisi dogru hangisi yalan sasirdjk..ogrenciyiz cebimizden kisip aliyoruz bosuna 50 tl cope gidiyor bir univetsite ogrencisi anlar beni kul hakkıdır bu ben helal etmem lutfen cvp yazin

    • admin / 02 Ocak 2015

      Merhaba, öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Kullanıcının orjinal ürünün hangisi olduğunu bilmesi çok önemlidir. Tabi bir çok sahte firma var orjinal diye gönderip sahtesi çıkabiliyor. Bu tür durumlarda gönderici firma ve adı hakkında yasal işlemlerede başvurabilirsiniz. Biz her zaman 2009 yılından buyana orjinal ürün garantisi veriyoruz ve binlerce kullanıcımızda sağolsunlar başka firmalara gerek duymadan bizden alışveriş yapıyorlar.

  29. merhaba,
    fx 15 almak istiyorum normalini fakat orjinalliğine güvenemiyorum.Nerden temin etmem gerek.Bu sitedeki %100 orjinalmidir.

    • neden cevap verilmiyor madem bu kadar güvenilir bir site

      • admin / 27 Aralık 2014

        http://www.fx15satis.net/fx15-yorumlar.html bu sayfada sorunuzu iletirseniz, kullanıcı arkadaşlar dönüş yapacaklardır. Sitede ki ürün orjinal mi sorusuna benim cevap vermem pek güvenilir olmazdı sanırım. Bu yüzden bu sorunun yanıtını sitemizden satılan alan kullanıcılara bırakmam gerekiyor.

  30. pınar / 23 Aralık 2014

    Benim tabletler dışı şeffaf iç rengi burdaki gibi prolife f x15 yazıyor orjinalmi

    • admin / 24 Aralık 2014

      Bahsettiğiniz ürün kutu üzerinde newfx15 ibaresi yok ise ne yazık ki sahtedir. Normal fx15 sadece resimde görüldüğü gibi vişne çürüğü rengindedir.

  31. tülay / 22 Aralık 2014

    bendeki kutuda sizinkilerden ama bu kutularda hologram olması lazım degılmı gecensene eczaneden almıştım fx 15 onda hhs yazıyordu ve hologramı vardı kapsülüde kahve yada gırı renktı ondan çok memnundum bu kapsül bordo renklı ve çok yan etkisi vr beynımı uyuşturuyo halsiz bırakıyo kalpte çarpıntıyapıyo ötekinde hiç öyle bı yan etkı olmamıştı eczaneden aldıgımda 6 günde 4 kilovrmiştim kutubıtınce 10 kiloveriş olmuştum bunda da ilk 5 günde 4kiloverdim daha 2.tableti yarıladım bakalım kutuyu bitirince kaç gıdecek

    • admin / 24 Aralık 2014

      Hanımefendi, ürün hologram diye söz ettiğiniz kapsül üzerinde yazan ise numara ise ürünün üretim tarihidir. Ürünün rengi sadece vişne çürüğü rengindedir. Kahve ve gri renkte hiç olmamıştır ürün. Sahte ürün kilo verdirmez. Siz farklı bir ürün kullanmışsınız fx15 üzerinde pro life yazmaktadır.

  32. duygu / 09 Aralık 2014

    merhaba daha once kullanıp cok memnun kalmıstım fakat gastrıt ve reflu problemım var suan kullanabılırmıyım

    • admin / 10 Aralık 2014

      merhaba, hastalığınızın hangi seviyede olduğunu bilmediğim için net bir yanıt veremiyorum ne yazık ki bu konuyu doktorunuza danışmanız en dogrusu olacaktır.

  33. müge / 07 Aralık 2014

    ilacı günde kaç defa almamız gerekiyor sabah akşam 2 tanemi

  34. Gözde / 28 Kasım 2014

    Bende yıllar önce fx15 içip bir ayda 7 kilo vermiştim. Bende yan etkileri olmuştu ama çok zorlanmamıştım. Sonra bir internet sitesinden tekrar aldim ama orjinal çıkmadı ve hiç bir işe yaramadı. Şimdilerde tekrar kullanmayi düşünüyorum ama sitedekilerde orjinal mi güvenemiyorum çünkü diger sitede orjinal oldugunu iddaa ediyordu.

    • admin / 01 Aralık 2014

      Sitemizi detaylı incelerseniz ve yorumları herkesin yorumlarına detaylı bir şekilde cevap veriyoruz. Kilo verende veremeyende sitemizde bizimle paylaşıyor ve yönlendiriyoruz. Bizim garantimiz ürün zayıflatır diye değil. Ürünün orjinalliğidir.

  35. Aysun / 18 Kasım 2014

    Bugün aldım herhangi bi yan etkisi olmadı tşk

  36. amir yavas / 16 Kasım 2014

    merhabalar bende aldım bu urunden ama benım almıs oldugum urunde hıc bır sekılde ve hıcbır yerınde turkce yazmıyıor

    atlantıc pharma, usa olarak geçiyor kapsüller şeffaf içi de hafif sarımsı gibi kutusu açık pembe üzerinde new fx15 yazıyor. İçinde de üzüm çekirdeği ektresi yok amblemde de HHS yazıyor demıs arkakadasımız

    ama benımkınde oyle bır sey yazmıyor ayrıca da uretım yerı olarak da moorpark usa yazıyor uzerınde de de pro lıfe yazıyor arkadasın dedıgı gıbı hhs falan da yazmıyor kapsuller de koyu kırmızı vısne curugu rengınde kapsulun ıcındekıler de sıızn fotodakı resım rengın de acaba bızım almıs oldugumuz mu o arkadasın aldıgımı sahte aydınlatırmısınız

    • admin / 17 Kasım 2014

      Fx15 ve new fx15 farklı ürünlerdir. Siz orjinal fx15 almışsınız. Üzerinde hhs yazmaz. Bizzat üstte ki paylaştığımız ürünümüzü tarif ediyorsunuz. HHS amblemi http://www.fx15satis.net/new-fx15.html newfx15’de mevcuttur. Bu konuyu takip ediniz kafanızın karışıklığı gidecektir.

  37. Selma / 13 Kasım 2014

    Bu gün fx15aldım kapsül porda fakat içindeki toz gri aldığım yeri aradım orjinali bu dediler şimdi ürün sahteyse nasıl anlıycam yardımcı olursanız sevinirim

    • admin / 17 Kasım 2014

      Resimde ki toz rengi ve kapsül rengi birebir aynı ise ürününüz orjinaldir hanımefendi.

  38. Nese / 20 Ekim 2014

    Bugun aldım kırmızı renkte içi gri toz sahtemı bu şimdi ?

  39. Merhaba yeni geldim ben fx 15 sizden almak istiyorum. Bir sitede lw6090 aldim bir ise yaramadı bana değiştirilmesi mümkün dediler eee sonuç 5 ay kargo bekliyorum fx 15 daha önce içtim ve sonuç süperdi şimdi tekrar istiyorum

    • Daha önce içtiğini fx15 in orjinal oldugunu nasil anladınız bende aldım ama kullanmaya kotkuyorum

  40. şerife / 05 Eylül 2014

    peki bu ürünün içinde reçetesi yada kullanma kılavuzu mevcutmu?

    • admin / 06 Eylül 2014

      Şimdi şöyle bir durum, ithalatçı firma kendisi reçete bastırmaktadır. Ama ürünün yurt dışından gelişinde içerisinde reçete yer almamaktadır. Zaten kutu üzerinde gerekli bilgiler yer almaktadır.

  41. Merhaba ben 2 sene önce kullandim 11 kilo verdim hamileliğim nedeniyle biraktım tekrar aldım ama kilo veremedim ne yapmalıyım bilgilendirirseniz sevinirim Teşekkürler

    • admin / 06 Eylül 2014

      ilk olarak kullandığınız ürünün kapsül ve kutu rengini öğrenebilirmiyim? Ürününüz orjinal ise kilo vermenizi engelleyecek rahatsızlığınız söz konusu olabilir mi? Yine beyin eski kullanıcı olduğunuz için ürüne direnç göstermiş olabilir.

  42. be n 4sene once kullandim ve 2 ay olmadan 70 kilodan 54 e dustum.hic bir problem yasamadim. simdi ikinci bebegum oldu. simdi 2 aylik ve 70 kiilodayim.fx i emzirme do
    neminde kullanabilyormuyuz. birde bu kargo ile ilgili bir sorum var.cevremdekilere de bu urunden cok aldim ama ilk aldigim siteyi bulamadim.gelen kargocu ole kargocu tipinde degildi posette dandikti.belliki sahte idi zaten isede yaramadi arkadaslarda. bu yuzden ilactan tutun kargo isene kadar dikkat ediyorum. uumarim sizdede bole birseyle karsilasmam. cunku cevremdede bu ilactan isteyen cok oluyor. onlarada istiyorum.

    • Merhaba, bebeğinizi emzirirken fx15 değil herhangi bir zayıflama hapı dahi kullanmamalısınız. Bizim kargolarımız özenle hazırlanıp, diğer firmalara göre farklıdır. Ürünler ezilmemesi için üzerine karton kutu ile muhafaza edip, ilgili kargo firmasının amblemli kargo poşeti ile içerisine koyulmaktadır.

  43. merhaba.ben ürünü kullanmayı düşünüyorum fakat demir ilacı ve hafif bir antidepresan kullanıyorm.bi soru olurmu acaba diye endişeleniyorum.şimdiden teşekkür ederim

    • ilaçların etkileri hakkında herhangi bir bilgiye sahip değilim, bu konuları doktorunuza danışmanız daha sağlıklı olacaktır.

  44. Merhaba ben 2 yol öncekullandim hhs newfx 15 turkceydi yazilari kullandim 6 kilo kadar verdim 1 ay ssürmeden ama su icmedigim için biraktim şeffaf içi yeşil gibiydi rengi.bugün tekrar kullanmaya başlamakiiçin aldim ama bu kez rengi sanki vişne curugumu yada bordomu cozemedim ayrıca yabancı yani paylastiginiz gibi yaziyo ama bunda hhs yazmiyo sahte olabilirim acaba

    • HHS üretici firma değil, ithal eden firma ürün doğrudan tedarik firmalara giriş yaptığında hhs yazısı olmaması normal. Ürününüz resimlerde ki gibiyse orjinal ürün kullanıyorsunuz.

  45. Merhaba admin bende bugün fx15 aldım fakat gerçek mi sahte mi bilmiyorum üretim yeri olarak atlantıc pharma, usa olarak geçiyor kapsüller şeffaf içi de hafif sarımsıgibi kutusu açık pembe üzerinde new fx15 yazıyor. İçinde de üzüm çekirdeği ektresi yok amblemde de HHS yazıyor yardımcı olur musunuz?

    • Orjinal newfx15 ürününe ulaşmışsınız. Normal fx15 içerisinde üzüm çekirdeği ekstresi bulunur.

  46. Merhaba
    Fx15 i donem donem kullaniyrm.memnunda kaliyrm ama suanda surekli aldgim yerden temin edemiyrm.yaklasik 3 aydir urunun kargolanmadgndan bahsediyorlar.peki ben bu urunu nasil alabilirim.yardimci olursaniz cok mutlu olurum.

  47. Fatma / 28 Haziran 2014

    Fx15 aldım ama rengi koyu mor sahtemidir bu ürün bilgilendirirseniz sevinirim….?

    • admin / 05 Temmuz 2014

      Resimde görülen kapsüller ulaştıysa eğer elinize orjinaldir. Ama kırmızı renkte ise son zamanlar çok sık karşılaştığımız sahte kapsüllerdendir.

  48. hacer / 23 Haziran 2014

    Merhaba 1 kutu duzenliolarak kullandim istahim kapandi daha az yedim fakat gram kilo kaybim olmadi neden olabilir acaba?

    • admin / 05 Temmuz 2014

      Ürünün amacı iştahınızı kapatıp yedirtmeyerek kilo verdirmektedir. Bu aşamada kilo vermemeniz çok ilginç olmuş peki su tüketiminiz ne düzeydeydi ?

  49. ZEHRA / 04 Haziran 2014

    bende kullandım fx15 fakat kapsül rengi şefaftı içide aynı bu şekildeydi sahtemi oluyor yani eczaneden aldım ayrıca

  50. Merhaba sayın admin ben 25 12 2013 fx15 kullanmaya başladım ve cok cok memnundum amma sonra etkisi azalınca bıraktım tam 4 kutu içtim 2+2 şeklinde 85 KL 68 indim ve cok mutluyum inşallah beni hatırladınız her gün yazıyordum nerdeyse sonra bıraktım tansiyon sorunlarım başladı mutsuzdum ve şimdi 75 kiloyum ve kendimi berbat hissediyorum şimdi tekrar başlamak şart yoksa mutsuzluktan olucam

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

 

 
 
fx15 ufak logo

© 2010 Fx15 - Orjinal fx15 zayıflama hapı bilgi ve Türkiye resmi satış sitesi.

Fx15 bitkisel zayiflama cozumu...

fx15 siparis

Fx15 ile saglikli bir bicimde zayiflayabilirsiniz.
%100 Orjinal ve bandrollu zayiflama hapi.

 
 
 

Sık Sorulan Sorular | Teslimat Şartları